Svar..

Här har vi en av personerna som säger till mig vad jag ska skriva och inte skriva..Jag fick för mig att detta var min blogg och ingen annans? Jag sitter inte och säger att Feta människor ska dö, och jag sitter absolut inte och säger att du ska sluta skriva om det, yttrandefrihet kallas det! Du sitter och skriver om personliga åsikter, jag sitter och skriver om något helt annat =) Här är en kommentar från Denny ( www.superbloggen.se ) ...



"Denny om Drama drama drama...: Du verkar fatta trögt på riktigt!? Jag har sagt att du ska sluta skriva och ändå så fortsätter du!!"


Edit;  " Denny om Svar..: Jag kommer anmäla dig!"  För vad undrar jag?





Vad står det här, kan inte läsa?

Ttyl my biatcheez=)

Kommentarer
Postat av: Denny

Jag kommer anmäla dig!

2010-05-12 @ 15:14:48
URL: http://superbloggen.se
Postat av: Anonym

Alex blir små dissad på luffi.se

2010-05-12 @ 16:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0