Drama drama drama...

Igår slog ju helvetet till, fan vad trött man kan bli på människor ibland och detta hände igår ;

Mattix blir "sur" och försöker få reda på vem jag är, han anklagar både den ene och den andre för att driva min blogg ( tyvärr inte något rätt där ), och den som blir anklagad säger att han ska stämma mattix för förtal, och detta får jag reda sent igår kväll.. Men hallå??
Det är en blogg, en skvallerblogg, inget av det jag har skrivit här kan gå under kategorin Förtal...
Så lägg ner era barnsligheter ( Jag vet, en skvallerblogg är rätt barsnligt också, men det betyder inte att jag måste gå till polishuset ^^), och låt mig göra det jag vill...
Vad är det egentligen med människor och anmäla alla för förtal egentligen? När folk anklagade en förut satt man inte och skrek att man ska anmäla de...*trött på människor*...



Ttyl my biatcheez=)

Kommentarer
Postat av: Denny

Du verkar fatta trögt på riktigt!? Jag har sagt att du ska sluta skriva och ändå så fortsätter du!!

2010-05-12 @ 14:04:54
URL: http://superbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0