Tyra Irriterad?

Tyra verkar vilja ha ett sista ord i leken om Kissie i Bella & Tyra show, verkar som hennes läsare har gått henne på nerverna och gjort ett sista inlägg om det! Här kommer det!!


"Orkar inte sitta skriva om detta mer så här kör vi ett inlägg en gång för alla ang sista programmet med Kissie. Alla får ha en åsikt men ni som skriver elaka saker kanske bör tänka efter lite innan och se programmet en gång till? Läs dom här kommentarerna iallafall och försök sätta er in i vår situation. Det är väldigt intressant det här. Jag vet inte vad som är mest skrämmande- att Kissie mobbar vilt som hon gör på sin blogg, eller ni personer som skyddar henne? Jag förstår hela Kissie-grejen, och jag köper den,och med det menar jag att jag fattar att allt hon skriver är för att underhålla och ha kvar sina läsare. Och jag förstår även att hon är rädd för att förlora dom om hon skulle sluta. Men OM hon bara skulle sluta mobba andra bloggtjejer eller människor så skulle hon kunna fortsätta hur länge som helst. Hennes blogg kommer ändå vara underhållande och jag tror till och med att fler skulle läsa den. Hade vi suttit där och inte nämt någonting om att hon en timma innan sa att hon “skulle slå till Gris-Bella och kasta ut mig ur showen” så hade folk reagerat hårt över det och så hade vi fått skit över det. Hela tanken var att få Kissie att bli lite mjuk och ödmjuk och förstå att hon faktiskt sårar människor, det hade varit lättare att gå därifrån och förstå hela hennes idé om hon visat sig vara ödmjuk IRL. Men som Kissie skrev- nu tror jag inte det var ALexandra som var med i programmet- utan Kissie. Och det är Kissie som måste stå upp för att bli ifrågasatt. Det hade varit en sak om det var Alexandra som kom dit, jag har träffat den tjejen förut, och som jag sa i programmet så var hon väldigt blyg med gullig och trevlig. Hade hon kommit så hade det varit lättare att göra en mer neutral intervju. Nu kom karaktären Kissie dit, arg och med taggarna utåt. Dessutom med flera vänner som satt in i det sista och peppade henne att “köra hårt”. Dessutom hade hon druckit, och det gjorde nog inte heller saken bättre. Hoppas på att få träffa Alexandra nästa gång istället."



Ännu ett prtrick för att få fler läsare, blir man inte trött på det??

Ttyl my biatcheez=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0