Paow och Yousef igång med Blatte - diskussionen igen...

Kan man bli trött på en trög 16 åring , och en dum kille som bor inne i Alby och leker fin?
Man får väl ta seden dit man kommer, gäller områden också ;)
Iallafall nu har det börjats igen, och nu är Yousef med i det!

Här kommer ett facebook inlägg skrivit till Paow igår från Yousef ;

Yousef Hariri "Yousef Hariri  Usch för äckliga förortsbarn! Dom förstör förfan samhället. Riktiga jävla jubelidioter. Ingen respekt för oss normala!"
(igår vid 22 tiden)

Detta skriver Paow i sin blogg idag;

Jag ska inte prata om saker jag inte vet någonting om. Men är det någonting jag blir irreterad av varje gång jag hör så är det ”socialdemokraterna” ett gäng nollor som tycker att höginkomsttagare ska få dubbla skatten. Att bidragen ska bli högre, att sjukvården ska vara gratis. Att ta in 200.000 invandare varje år. Det jag ser i det hela -  mer kriminalitet .

Det är någonting som gör mig riktigt förbannad. För att om man tittar på majoriteten av alla som faktiskt är socialdemokrater så är det faktikst bara låginkomstagare som tycker att livet är orättvist och människor som faktikst inte orkar jobba ( finns väl säker många undantag ). Jag tycker att vi borde minska på invandrarna, eftersom det varken finns resucher eller 

pengar för det. Jag tycker att man borde hylla höginkomsttagare för att dom förtjänar det. Att i många av fallen lagt många många år till att studera eller så är det bara tur. Och som sagt till att sossar där ute – ja livet är orättvist.

Sen angående SD, jag stödjer ungefär två av deras punkter angående invandringen i Sverige. Det har ingenting mer ”raser” att göra. Det orkar jag inte ens gå in på för det låter bara fel. Men kan även påpeka att det inte har någonting med rasism att göra. Sen om ni vill läsa om vad ickesvenska Yosef skriver om förorter på sin blogg som själv bor i förorten och om vad han upplever flera gånger i veckan, läs det här då."



Tummen upp eller tummen ner för detta mina läsare?

Ttyl my biatcheez=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0