Paow och Amir ovänner?

Paow och Amir går attack på varandra genom deras bloggar, allting skedde efter läsarträffen Amir & Kissie hade när Paow "trashade" deras lilla party!!
Amir skrev och jag citerar "Kom förresten några andra storbloggare, lite pinsamt folk kanske tycker men jag orkar inte bry mig. Alla har ju olika syn på självrespekt.."

När Paow fick läsa det gick hon på attack om att Amir glömmer bort henne när han börjar umgås med Kissie och nu har Amir svarat tillbaka, så här skriver han ;

"Börjar fundera på om Paulina var full när hon skrev i sin blogg imorse? Såg att hon påstått att jag skulle skrivit skit om henne så jag vart lite orolig. Självklart bläddrade jag igenom de senaste dagarna i mitt arkiv men jag lyckades verkligen inte hitta något. Slängde iväg ett snabbt sms till henne och bad henne citera det hemska jag skrivit om henne men självklart fick man inget svar på det. Hon kanske inte heller hittade något?

Sen att jag skiter i henne bara för jag är vän med Alexandra igen? Lite lustigt sagt med tanke på att Paulina faktiskt satt i mitt knä under läsarträffen. Finns ju liksom bildbevis på det(!). Och om jag inte minns ännu mer fel så satt väl Alexandra på stolen typ 5 cm bredvid mig? Var ju självklart inget problem med det, fast uppenbarligen söker ju folk efter problem… varför har jag inget svar på tyvärr. Ganska trist."



Ttyl my biatcheez=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0