Oj vad jag har missat...

Ja, oj vad jag har missat alldeles för mycket skvaller i bloggvärlden på bara några dagar!
Dessie har pojkvän (?), Kissie och Amir är vänner igen, och har åkt till grekland!
Amir har fått sig ett skjut!!!???! ( It´s a scandal, jag vill veta vilken hedersvärd grek som rörde på honom, har ngn uppgifter om detta, ge mig det!), men visst, killen ska väl ha tur någon gång...
Mattix ska  lägga ner sin blogg... Just det ja, det var ingenting ni visste om, men det kan vi prata om senare ;)
Iallafall nu är Eccere tillbaks till Civilistationen igen, och nu kommer det bli uppdatering a la Normal!!





I´m fuckable when someone is drunk :P!

See ya around my biatcheez =)

Kommentarer
Postat av: Skvaller och humor

Trevlig blogg du hade. Missa inte min som skjuter i höjden då jag inte

är rädd för att kritisera och hänga ut bloggare som är idioter.

Jag AVSLÖJAR ALLT. Använd gärna mina inlägg :) Kika in på www.DjIzor.se

2010-06-03 @ 21:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0