Kissies semester...

Kissie har på senaste tiden pratat om att de ska åka på semester, senast var det prat om Magaluf.. Men nu verkar det som hon ska åka till Ayia Napa,Cypern! Vad säger vi om det =) ? Utdrag från www.kissies.se ;

 

"Det har blivit lite ändringar i veckans shema.. Fotograferingen med Bobby från mammas pojkar är flyttad till fredag klockan 12 istället! Idag ska jag istället till NRJ, taxin kommer om 20 minuter så ska börja fixa mig nu.. Direkt efter ska jag till stan snabbt och fixa flygbiljetterna A*** N***.. Hmm, undrar vart vi ska?

 Nåja, nu ska jag till NRJ..

Hörs sen!"



Fest fest fest, och skandaler kan jag tänka mig =)

Ttyl my biatcheez=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0