Kissie svar på tal...


Kissie har äntligen uppdaterat, här får ni svaret på varför hon har ej bloggat idag ;


"Hej på er, varför har jag inte uppdaterat idag? Ja det är väll den stora frågan på allas läppar. “Är det pga programet igår hos Bella&Tyra..?”. Nej det är det inte, var det bara jag som hade kul där? Blondabella mår dåligt säger hon, kul efter att att hon satt där och kastade lika mycket skit som den där Tyra gjorde. “Pajjkastning” var det absolut, men tycker det är fegt att säga man mår dåligt för det dagen efter för att få tillbaka “stödet” från sina bloggläsare. – japp det är så det funkar för er som inte visste. PR gott folk, pr..

Jag struntade i att blogga idag för att den delvis låg nere pga att jag hade 200 000 besökare idag (!!!), ja rekord i bloggvärlden eller vad säger ni? Dessutom fick deras show extra besökare tack vare mig (varsegod, ni ångrar nog inte er en sekund förutom att jag grillade er tillbaka).

Sen bloggade jag inte heller för jag orkar inte disskutera programet, Bella ska leka oskyldig i det hela och jag vet fortfarande inte vem den där Tyra är. En äldre kvinna som var väldigt bitter igår, haha! Rätt roligt för hon var verkligen förbannad på mig fast jag inte ens har nämt henne i min blogg tidigare..? Nåja, alla vill väll bli kända på nått sätt och hon glider in på en räkmacka i bellas show."



Pr-trick så det smäller om det ^^

Ttyl my biatcheez=)


Kommentarer
Postat av: F.S

Hej, kolla in min blogg om Ohrid,Makedonien :D

2010-05-14 @ 21:22:06
URL: http://lakeohrid.blogg.se/
Postat av: attackbebis

Daddlar är inte alls så fruktansvärt karismatiska som du påstår.

2010-05-14 @ 21:23:56
URL: http://attackbebis.blogg.se/
Postat av: Eccere

Haha, they taste bad =)

2010-05-14 @ 21:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0