Kissie svar på tal om Ämmi Och Alex!

Kissie ger nu svar på tal på sin blogg Om Ämmi ( hon som hackade bloggen) och sin stalker ( Alex) och detta får man se ;


Ni vet den blonda killen som utger sig för att vara “Kissie stalker”..? – Han förföljer iaf mig och Amir regelbundet. Det började ju när han fick ta en idolbild med mig som ni kanske minns och han började ljuga om att vi var vänner och att jag inte gick ut med det för “media skulle bli tokiga”..? Ja, ni hör ju själva..

 

Sen har vi hon som hackade min blogg här om dagen (henne har jag anmält, don’t worry) som försöker bli känd som “kissies fd bff” eftersom hon fick följa med mig till idol förra året. Min lillebror skulle ju söka och det skulle hon med, jag är inte rädd för att träffa nya männsikor och framförallt inte mina bloggläsare så sa ja när hon frågade om hon fick följa med. Men som ni vet blev hon minst sagt galen när hon inte kunde få forsätta umgås med mig efter det. - Man väljer trots allt sina vänner..

 

 

Dom har slagit ihop sig nu (haha herregud..) och ska försöka göra en packt eller nått i den stilen mot mig..? Förstår inte riktigt vad dom pysslar med men dom ljög ihop att dom skulle till bella&tyra-show för att prata om mig osv..? Dom 2 står utanför min port mer än gärn så dom sista dagarna har jag helt ärligt talat få ta bakdörren ut för att slippa dom..?!

 

Ni märker att detta har gått för långt för att vara besatt av en kändis som dom är besatta av mig är inte nyttigt.. Jag har iaf mått lite dåligt över detta på sista tiden och det är därför jag inte har haft någon stor blogglust!

 

Det var lite pga dom jag åkte iväg till Grekland sådär hastigt och lustigt som jag gjorde för att slippa dom och behöva känna sig beskymrad om dom ska stå utanför min port eller ej!

 

Kissie rule....

Ttyl my biatcheez=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0