Kissie Kopierar Dessie

                
Kissie la upp en bild på en kvinnostaty för några timmar sen, och hon verkar ha kopierat nästan rakt av Dessie!
Är det kissie som är ute för att provocera lite igen?
Såhär skriver Dessie ;


"Ang. Skönhets ideal inläggeticon wink  Lottar ut 30st Chanel Beriqé väskor! – Paow-Chanel.com



Tycker att det är jävligt SYND att folk snor ens blogginlägg.. =( Jag hade skrivit ett inlägg igår om "skönhets ideal" så råkade jag sätta det på timern att den las upp runt halv 2 idag, men jag tyckte inte att det passade att lägga upp det direkt då så inlägget kom upp i mindre än 10 minuter, sen tog jag bort det och sparade det i utkast och hade tänkt lägga upp det senare på kvällen istället, men på dem mindre än 10 minuter så hann någon kopiera inlägget och lägga upp den personens blogg.. =(


Det är tråkigt faktiskt att folk snor ens idéer, jag menar.. Är man "stor bloggare" så kan man väl hitta egna idéer tycker jag..! Det är ju liksom en del utav yrket. Är man inte bra på blogga, då ska man faktiskt inte bloggaicon wink  Lottar ut 30st Chanel Beriqé väskor! – Paow-Chanel.com"


Snart börjar man undra och Kissie försöker promota Dessie?

Ttyl my biatcheez=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0