Jonathan Wiik kallar Tyra Rasist...

Undrar när han tänker släppa detta med Tyra.. Han börjar bara bli jobbig, borde egentligen inte ens ta upp detta u bloggen, men när man kallar någon rasist så tycker jag att det är för gå långt..Här kommer ett sammanfattat inlägg från www.riktigtblogg.se ..

"Rasisten Tyra Sjörstedt förtjänar inte längre min tid har jag kommit fram till, varför ska jag ägna min tid åt elakakingar när jag istället kan ägna den åt mig själv och mina vänner? Bra fråga. Svaret på den är att jag har varit helt jävla dum i huvudet som hållt på och tjafsat med en betydelselös mytoman vid namn Tyra, och bör sluta med det typ nu….

Det är inte jag som tagit bilden, det är Blodinbella som har gjort det och sedan lagt ut den på sin blogg, närmare bestämt här: http://blondinbella.se/files/2010/03/bild-3479.jpg. Om hon tar nakenbilder på Tyra och lägger ut dom på Internet så är det inte mitt fel, okej? Det är inte mitt fel att dom är svurna fiender nu men låtsas vara vänner bara för att dom har en “tv-show” ihop, okej? Bra, tack."




Hoppas du får det bra i Paris =)

Ttyl my biatcheez=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0