Dessies misshandel del 2

Det flesta skvallerbloggerna verkar komma överens om att det är Hennes ex Jonte som har misshandlat henne, och får någon dag sen gick hon till polishuset och anmälde, enligt henne själv!
Igår så verkar killen ringa till henne och enligt hennes utsago så spelade hon in samtalat!
Här kommer inlägget från www.dessie.se ;

"Pfft, han är riktigt blåst..


Jag - Kan du smsa/ringa och be om förlåtelse och ge en förklaring till
varför du misshandlade mig, så tar jag bort anmälan!

En minut senare ringer han och förklarar för mig..


Puckot insåg verkligen inte att jag bara sa så för att få fram ett godkännande utav honom, såklart så spelade jag in samtalet som han borde ha anat.. Jag visste ju att han inte skulle erkänna i rätten såicon wink  Lottar ut 30st Chanel Beriqé väskor! – Paow-Chanel.com Sometimes I'm to smart.."



Vad tror ni? Kommer det komma upp till rätten eller?

Ttyl my biatcheez=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0