Dessie svarar på Kissies inlägg...

Dessie svarar tillbaka på Kissies inlägg om Dessie att hon har provocerat alldeles för mycket, och får då skylla sig själv med att bli misshandlad! Så här svarar Dessie ;

"Lilla Pissie..



Ska lägga upp ett ENKELT svar till dig bara, rakt på sak! Bulan som jag har fått handlar verkligen inte om bloggen, det har ingenting med mitt bloggande att göra! Killen som gjorde det där har varit väldigt nära mig, men vi har bråkat dem senaste månaderna och då slutade det såhär, (vilken idiot som han är!) så ja, misshandlade han mig. MEN, det har absolut ingenting med bloggen att göra.


Och om jag säger såhär, jag provecerar inte längre, och jag ser verkligen inte upp till dig. Ska jag vara helt ärlig så skämdes jag FÖR dig i Bella&Tyra show, jag menar liksom hur du kan bete dig så äckligt som du gör. Du har en negativ inställning till allt, och det gillar vi INTE;) Men hur som haver så, sluta leva i din lilla bubbla och kom ut i verkligheten. och sluta prata om så mycket om "provecera på fel sätt" för det finns faktiskt folk som inte behöver säga "Jag är snygg" för att provecera, utan faktiskt folk som tycker det om sig själva och delar med sig utav det till folket;)"



She´s feisty:P

Ttyl my biatcheez=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0