Dessie Dissar....

Dessie dissar..Vem? Går man in på www.dessie.se , så skriver hon först att hon har försökt att hålla sig borta från alla bloggbråk men nu var hon trött på en speciell person, och jag citerar " Med ruttna tuttar"...=)
Omg vem kan det vara? Här kommer en sammanfattat text från dessie.se...


"Är riktigt trött på en person som lever hela sitt liv i en lögn. Tjejen som över redigerar sina bilder så att hon ska se ut som en pinne, när hon faktiskt i själva verket är normal. Tjejen verkar ytterst osäker på sig själv, och mer eller mindre.. Ja, osäker på sig själv. Det är allt jag kan säga. Jag tycker det är synd, för äger man en utav sveriges största bloggar, ja då ska man bjuda på sig själv. Jag menar, läsarna ska ju inte behöva bli besvikna när de ser henne på stan och ser att hon faktiskt inte alls är lik den personen som hon ser ut på bloggen, menar då att beroendet av photoshop är överfullt.


Personen som har ruttna tuttar och säger att alla är tjocka, så jävla onödigt faktiskt. Skriver att hon aldrig äter pizza osv. Fast man alltid ser henne ta den största menyn på tacobar, hon som faktiskt inte har så många vänner utan blir utnyttjad för sin blogg. (SYND!) Tjejen som har silikon tuttar som har ruttnat för att hon inte följer instruktionerna efter operationen (SYND!) Tjejen som man faktiskt brukar se röka när hon är full, och sen säger att hon aldrig har tagit ett bloss."




Undrar om Dessie känner att hon vill ha fler läsare?

Ttyl my biatcheez=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0