Dessie Dissad av läsare..

Dessie verkar bli dissad av sina läsare att hon inte alls är känd, och kände att hon behövde försvara sig på sin blogg.. Eller om hon nu bara provocerar?
Sammanfattat inlägg från www.dessies.se ;




ANONYM; Haha du är inte kändis bre! Du är f*cking... Vad är du nu igen? Just det, bloggare? Du är inte kändis asså gumman!


SVAR:


Åh! Att ni aldrig kan lyssna på det jag säger någon gång och hålla käften och svälja det. Utan att ni alltid (jämt!) måste försöka tjaffsa emot.. *suck*


Vad är en kändis för er?

En kändis är när man blir igenkänd. Någon som folk runt om känner till namnet på. Eller håller ni inte med mig? Och så, nu till saken. Känner folk inte till mitt namn? Brukar inte folk JAG inte känner komma fram till mig på stan? Vad kallar ni det? Paranoia? Inbillning? Haha..!


1. Det spelar ingen roll vad man har för yrke som har gjort en att bli känd.

2. Jag är en utav Sveriges yngsta kändis *hihi*

3. Hur många "Icke kända" har haft sitt namn nämnt i tidningar fler än 5 ggr?

4. Vet du hur många läsare jag har på bloggen, Unika/dag? Över
60,000 baby!




Känd?

Ttyl my biatcheez=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0