Blondinbella förföljd?

De som går in på www.blondinbella.se , kan se rubriken " Inte igen.." är uppe just nu!
Verkar som det är någon människa som förföljer henne! Här kommer inlägget från Blondinbella;

"Årets första anmälning till polisen har precis gjorts. Funderar på om de ens är lönt att Nils och jag ska sova hemma ikväll, vilka sjuka människor det finns. Har dock suttit med en jättetrevlig polis och fått hjälp och bra stöd, jag är så glad att de tar de här på allvar för jag orkar inte riktigt mer att leva under hot. Jag har precis börjat åka tunnelbana ibland på morgonen, jag kan gå på Åhléns fastän det är fullproppat med människor och jag kan sova ensam i lägenheten utan Nils. Nu börjar allt om, nu blir jag låst igen. Jag älskar mitt liv och jag vägrar att sluta blogga men att min frihet kvävs mer för varje år som går är hemskt. Jag vill inte ha personskydd, jag vill kunna ha min post hem och jag vill inte behöva ha mobilen i handen när jag står i min egen port..

Nu blir det taxi hem till mina vänner på middag. Skönt att umgås med dom!"




Så är det när man är känd? Eller vad tycker ni läsare?

Ttyl my biatcheez=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0