Bella ledsen!

De som tittade på Bella & Tyra Show igår så var kissie gäst där, och hon gick på angrepp både på Bella & Tyra..
"Kissie" var ärlig och sa att hon inte tyckte om någon av det , och på eftersnacket så blev Kissie sur och sa " bitcheez" innan hon gick ut! Detta skriver Bella idag på sin blogg vad hon tyckte om intervjun och Kissie;

"

Jag var riktigt ledsen efter programmet igår med Kissie som gäst. Känslan var i början som att jag skulle träffa en gammal mobbare och jag hade händerna bakbundna. Men under programmets gång så ändras allting. Det är som att man ser att Alexandra inte vill vara sådär spydig eller elak, som om hon känner sig tvingad till att hålla sig till rollen nu när nästan 100 000 pers tittar på henne live och förväntar sig att hon ska vara otrevlig mot mig och Tyra. Jag försökte hålla nere intervjun på en relativt vettig nivå men jag känner nu i efterhand att det blev pajkastning från båda håll. Det här är inte det jag vill jobba med, jag vill inte sitta två mot en, framför en tjej som är så otroligt osäker och kastar ur sig elaka saker som skydd. Jag ville istället stänga av alla kameror och ge henne en kram, eller ta en kaffe och prata om något helt annat.

Kissie var otroligt modig som dök upp igår, det kan inte vara lätt efter att gått på så hårt på mig och ändå sitta där öga mot öga. Alexandra, jag vill ge dig ett råd som jag hoppas kommer igenom muren av ilska, lägg ner garden och börja om. Du sa själv att du ville ändra ditt varumärke och visa vem du är, gör det! Jag såg hur du sken upp när vi började prata om hur konstnärlig lagt du var och musikalisk, den glöden som jag såg i dina ögon då är något som jag vill se mer av. Ingen tom, kall och osäker blick för jag tror inte att det är du innerst inne. Jag vill lära känna dig i bloggen, inte karaktären! "



Vad tyckte ni om Kissie i showen?

Ttyl my biatcheez=)


Kommentarer
Postat av: Bella

Kissie var full, så jävla fegt av henne att inte våga komma dit nykter. Hon behöver fan hjälp, helt sjuk människa. och hennes kompisar verkar ju inte bry sig om henne, dem ville ju att hon skulle skämma ut sig.

2010-05-14 @ 12:57:24
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0