Ämmi ( emilie) Sur!!

Kissies hackar Emilie eller mer känd som Ämmi, the formest best friend of Kissie, har svarat tillbaka på hennes blogg om det var hon som hackade in på Kissies blogg! Detta är ett utdrag från www.ämmis.se ;


"

Polisanmäla!

Nu är jag äntligen hemma. Jag är seriöst väldig uppriven över hur hon kan anklaga mig för att ha hackat sig in på hennes äckliga blogg. Jag har liksom köat till idol hela helgen och sen sovit. När jag ENDAST haft tillgång till dator har jag lagt upp bilder och videos från idol.

Jag kommer att polisanmäla Kissie för förtal.
För de första är de JAG som äger bilden som hon lagt ut, hon har inte frågat om lov om att få låna den. Plust att hon har RETUSCHERAT hela fucking bilden så jag ser totalt hjärndöd ut haha. Någon som vet något om att spåra ip adresser om de verkligen går eller så får gärna maila mig " ammis@ammis "




Så mycket har inte Kissie redigerat den, bara klippt bort din kompis =)

Ttyl my biatcheez=)

Kommentarer
Postat av: Alter Ego

Om du går in på gossips.se ch kollar på orginalbilden jämfört med Kissies bild så syns det tydligt att hon retuscherat Ämmi så hon ser värre ut... Ganska elak retuschering dessutom....

2010-05-09 @ 23:50:32
URL: http://mondoblog.se/alterego
Postat av: SANNA BOSTRÖM

http://www.danasoft.com/



där ser du ditt IP-nummer :)

hoppas det hjälpte..

2010-05-10 @ 18:47:19
Postat av: Maria

Det är enkelt och väldigt lätt att ta reda på efter IP-nummer.

2010-05-11 @ 19:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0