Amir drogad I grekland?

Amir har gjort ett inlägg där han säger att blev nerdrogad, alltså att någon har stoppat i en drog i hans drink!
Här kommer det Amir skriver i sin blogg ( www.gaybloggen.com )

"Vart nerdrogad inatt  :( Jag vaknade mitt på en bilväg något kvarter från klubben vi var på, låg helt medvetslös på gatan och vet inte hur jag hade kommit dit. Lyckades hitta tillbaka till klubben där tjejerna var och jag började direkt spy vid entrén i någon blomkruka. När Alexandra och Rosanna hade satt mig i en taxi och gått in igen för att hämta Mardin så började jag direkt bråka med chaffisen och tydligen ska jag ha hällt en vattenflaska på honom? Vi slogs mitt ute på gatan sen och det slutar med att han ringer polisen som kommer med två stora bussar(?). De tar direkt tag i mig och börjar skrika taskiga saker och om inte Rosanna hade kommit exakt då så hade polisen antagligen åkt iväg med mig. Fattar ni? Allt hängde på att Rosanna kom, har legat och gråtit i hennes famn hela natten här på hotellet. Har vart helt förstörd och förstår fortfarande inte vad som har hänt. Att vakna upp mitt på gatan och bli hånad av den grekiska polisen är bland det värsta jag vart med om. Blir nog nyktert ikväll…"

Och det verkar som Kissie har hittat förövaren om man nu ska tro henne ;



                Ibland är det bra att ta det lugnt...

                Ttyl my biatcheez =)


Kommentarer
Postat av: emly

Du/ni får jättegärna ha med oss i din skvallerblogg, come on! Vi är fan så mycket bättre och intressantare än superbloggen! Du får skriva hur mycket skit om oss som helst, elaka saker, och ljuga hur mycket du vill=)

2010-05-03 @ 16:51:19
URL: http://ellemo.blogg.se/
Postat av: emly

nä det är väl mest att vi är bäst typ ;)

2010-05-03 @ 18:20:11
URL: http://ellemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0