Kissies musikvideo..

Ingen inom bloggvärlden har väl missat Kissies medverkande i en musikvideo, Fanta & Rosé med Dj Mangoo!?
Jag har fått uppgifter om att Kissie faktiskt inte tog betalt för att vara med i musikvideon utan betalades med Rosé..Låter sjukt, jag vet men sant! Här har jag lite källor från en person som vet vad som pågick under inspelningen, här kommer det ;






Kan det vara så att Eccere har fått tag på the Bloopers också? Ni får väl se snart=)



Skandal jag vet.. Hennes liv är nog inte så lyxigt efteråt, eller vad säger ni?


Ttyl my biatcheez=)





Kommentarer
Postat av: Denny | www.superbloggen.se

Sv: Hej! Den mest pinsamaste... hm.. Skulle väl säga Kissies stalker, inte som person utan som bloggare.. och slutligen den som har mest respekt? ja isåfall vore det blondinbella... hon har både två fötterna på jorden.

2010-06-24 @ 20:04:10
URL: http://www.superbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0