Kissie Vs Christoffer Andersson

Det är väl ingen i bloggvärlden som har kunnat missa att Kissie blivit polisanmäld av Christoffer Andersson som hon hade hängt ut som homosexuell på sin blogg, som nu då ej råkar stämma.. Eller?

Han har kontaktat Media, blondinbella ( varför? ) , och polisanmält henne!
Jag är väldigt förundrar över varför någon som redan har fått attention i bloggen vill ha ännu mer attentionen genom aftonbladet om det ej stämmer?
Är han värsta attentionwhore? Ja det är han, alla som söker på Christoffer Andersson på Facebook och kollar på hans logg kan se att han är helt besatt av detta nu!
( Vad gör man inte för att bli känd nu för tiden, det undrar både jag och Kissie och några till tror jag)




Attention Whore? Yes sir!

Ttyl my biatcheez =)

Kommentarer
Postat av: Kung Tobias

Hur skrvier du? Jag vill inte vara den som är den, men med den värdelösa svenskan skulle man nästan kunna tro att du är dystlektiker/förståndshandikappad. Du söker uppmärksamhet, du försöker finna den genom att redan ta upp ett färdig disskuterat ämne, lilla gumman.. KAMMA DIG

2010-08-07 @ 00:42:30
Postat av: Eccere

Hehe ja om man frågar hur jag skriver så borde man nog titta upp hur man själv skriver " Kung Tobias"? Sen om du kan se så är den skriven för länge sedan, vilket datum ser du att det är skrivet? När det var aktuellt skrev jag det, nu är den historien klar ja=)ha en bra dag..

2010-08-17 @ 00:23:37
Postat av: maja

Haha att du ens sätter Kissie på den goda moraliska sidan av "vad gör man inte för att bli känd" säger nog det mesta om dig haha.

2011-09-04 @ 10:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0