Dessie till vilket program?

Dessie gjorde ett litet "hemligt" inlägg idag om att hon ska vara med i ett tv-program som vi kommer få  se alldeles snart...Här kommer inlägget;
(www.dessies.se )
Jag ska vara med i *******! Kan inte säga vad det är just nu, men ni kommer att märka det snart. Kan ju säga att folk kommer att hunda rejält efter mig nu när jag är klar med det här.. Publicitet är allt jag säger
Enligt säkra källor så kommer Dessie vara med i Förkväll, vad säger vi om det?




Ttyl my biatcheez=)

 


Kommentarer
Postat av: Girly

Kul när kommer Girlyshow? Jo snart...pöss

2010-07-28 @ 13:04:43
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktigt snygg outfit!

2011-04-04 @ 19:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0