Tyra vs Jonathan Wiik... Vems sida är ni på?

Igår så gick Tyra ut i Bella  & Tyra Show om att Jonathan Wiik har förföljt henne och skrivit att hon är en prostituterad ( läs tidigare inlägg på min blogg), och nu har Jonathan gått ut med ett inlägg på sin blogg www.riktigblogg.se där han ger sin version av vad som har hänt!
Här är ett kort utdrag från det han skriver, vill ni se mer gå in på hans blogg!


"Jag har absolut inte förföljt henne, har bara svarat på dom sms som hon skickat till mig, dock kanske inte med de svar som hon hade förväntat sig. Hon skrev att jag “stalkade” henne, och jag gjorde mig lite lustig över henne genom att hävda att hon stalkade mig."

Sen för att göra det lite bättre så ger han henne en liten dänga ;

"Bella är till skillnad från Tyra proffsig

Till skillnad från den barnsliga och omogna Tyra, så har Isabella “Bella” Löwengrip behandlat mig väl. Bella är proffsig, artig, trevlig till skillnad från Tyra som är amatörmässig och bara allmänt patetisk enligt mitt tycke.

Ett råd till dig Bella, dumpa Tyra och ersätt henne med nån bättre.  Tror att du och Kenza skulle komplettera varandra mycket bättre, då skulle båda programledarna bidra på ett positivt sätt…. Möjligen är det så att du Bella är så duktig och framåt att det krävs en motvikt i form av en bromskloss och ett sänke för att inte du ska springa iväg allt för snabbt? Det är min enda förklaring till att du hittils ännu ej har gett Tyra sparken…..sätter dock en slant på att hon får sparken till nästa säsong…."



Vem tror ni på?



Ttyl my biatcheez


Kommentarer
Postat av: coach outlet

Thank you for sharing your stuff on blog. It is doubtless that we have similar interests. Something are very helpful to me.

2011-03-23 @ 09:36:15
URL: http://www.coach7store.com/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0