Sista delen av Paow dagen ...

De som läser hennes blogg vet hur mycket dricka det var där nere, och för att vara en 16 årig tjej , så dricker hon jävligt mycket! Till slut fick hon "be om ursäkt" för sitt drickande, efter hennes föräldrar och hennes kompis föräldrar blev sura på henne!
En av de dagarna hon skrev att hon ej skulle dricka , dök detta upp på Facebook;

Paulina Maria Denise Danielsson Paulina Maria Denise Danielsson - Okej jag ljuger bara, jag ska supa idag men skriver bara inte det i bloggen =)







Kanske såna här dåliga klädval man gör efter för mycket festande?

Ttyl my biatcheez=)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Vadå kommer från rätt mun? :O

Om du menar Meny bilderna? Så har jag frågat om jag fick ta dom! Och det var lugnt från hans del! Men som sagt, tråkig skvaller blogg!

2010-04-25 @ 20:07:35
URL: http://tobbees.com
Postat av: Tobbe

Änu en lögn? :O Nä men där kommer en hel del lögner från dig!! Allt du skriver i denna blogg är väl lögn?

Jo jag vet det, Jag skiter om vad du säger om mig och tycker om min blogg också! Jag står för mina handlingar och mina ord!..



Tack, Önskar jag kunde säga detsamma MOHAHAHA! ;)

2010-04-25 @ 21:08:33
URL: http://tobbees.com
Postat av: Tobbe

Jag ljuger inte, Jag talar sanning och är ärlig! Jaja, Men vilken bra skvallerblogg du har! Verkligen rolig.. Nä! Falsksanning är roligare att läsa! ;)



Punkt slut!

2010-04-25 @ 21:14:54
URL: http://tobbees.com
Postat av: Tobbe

Jaha? Jag tog dom från han sen när han fråga kanske någon dag senare så sa jag ja jag har tagit dom från dig, bla bla bla och det var lugnt från hans sida!



Jag är ärlig, mer ärlig än vad du är som inte äns vågar visa vem du är!

2010-04-25 @ 21:25:05
Postat av: Caroline

Tragiskt att påstå en sak men göra en annan...

2010-04-26 @ 13:15:16
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Alex

Fina kläder ju.

2010-08-06 @ 20:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0