Sanning från Paow eller lögn?

De flesta som har gått in på Kissies.se de sista timmarna har märkt hur hon dissar Paow, med att säga att hon är lössläppt mer eller mindre sagt ..=)
Nu har Paow skrivit ett svar tillbaka där hon nämner flera kandidater till Kissies forna sexpartner, alltså inte oskuld som hon säger att hon är!
Här kommer ett sammanfattat inlägg från Paow ( www.paow.se )



"Och angående om att du är oskuld (dum fråga?) så varför fick en kille jag träffade i grekland in hela sin hand i dig? Och varför köpte du geshiikulor (knipkulor) när du var med mig och Amir i sommras? Dålig uppfostan har jag inte men visst är jag lite lös i kanten. men jag är glad att jag har föräldrar som bryr mig till skillnad från dig. Din mamma kan inte ens korrekt svenska och din pappa jobbar som busschaffis, och du har fått göra precis vad du vill i hela ditt liv utan att dom brytt sig ett piss.

Och btw, varför berättade du inte att du knullade  med Anothony som ägde Laroly för gratis inträde fram till du var 18..? Och varför har du inte berättat att du legat med cafe opras ägare, och varför har du inte berättat att du legat med philip sirifa och varför har du inte berättat att du legat med sebastian osv.. Jag kan iallafall räkna på mina fingrar hur många jag legat med icon smile  Svar till min idol kissi!

Nu har jag en anledning till att avslöja saker om min idol.. Vet så otroligt mycket så att det nästan är skrattretande.. Hehe!"




Not a virgin? Like Oh my God, Is it true???

Ttyl my biatcheez=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0