Paows Pojkvän...

Vad hittar egentligen han på för J***A fasoner.. Fan vad pinsamt, en sån skulle man inte vilja ha som Pojkvän precis!! Det verkar som han hade det lite för roligt igår, och tyckte att det var helt okej att gå In på Mc´Donalds, hoppa över disken och ge gratis hamburgare till alla..

Här kommer inlägget han skrev på sin blogg ;


 "Kvällens Feta minus.

Hugo Rosas fick åka polisbil hem.

Hugo Rosas började servera hamburgare på MC donalds, alltså Hugo Rosas hoppade över disken och började att servera  kunderna, skämmigt!

 

Nu sitter jag och Jw på Banken igen. Käkar bakismat och snackar om kvällen igår. Hähä… Min manager ringde precis också, han gjorde mig lite nervös eller jag menar jag kan ju inte bli nervös men däremot gjorde han mig laddad. Det verkar som att jag Hugo Rosas ska hoppa från Västerbron imorgon."



Så fattig så man måste stjäla hamburgare?


Ttyl my biatcheez=)


Kommentarer
Postat av: emelie olsson

aaa, om dagen

2010-04-26 @ 16:26:04
URL: http://ellemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0