Freaky!!! ( är det ngn som vill ha tyra sjöstedts nr?

De som har tittat in på Tyras hemsida så kan man läsa en rätt freaky historia! Jonathan Wiik, också ägare av dessie, har inte bara förföljt Desiie utan nu också Tyra! Han har hängt ut henne på ett flashback forum, där han mer eller mindre kallar henne hora och ger ut hennes nr till åskådning och uppmanar de att ringa och fråga hur mycket hon kostar!! Vad är det här för jävla kille egentligen?


Här kommer ett utdrag från www.tyras.se


"Hej igen kära Flashback

Fick nyss ett sms från Tyra där hon bad mig dra åt helvete typ...hon verkar lite störd....tror att hon är nån slags superstjärna och beter sig väldigt ohyfsat måste jag säga.

Har varit väldigt trevlig i mitt bemötande gentemot henne från första början, fick i egenskap av journalist intervjua henne för ett tag sen i samband med att hennes "show" hade premiär på http://bellatyrashow.se

Har sedan bett om att få en till intervju med henne och Blondinbella, då Blondinbella inte höll sitt löfte till mig om att låta mig få intervjua henne också.

Nåja, skönt att slippa henne iaf, och nu när jag inte behöver hennes nummer längre så kan jag ju låta nån av er försöka få en intervju med henne istället

Hennes mobilnummer: 070-796 63 45

Lycka till! Det lär ni behöva..."



Hur stört är inte detta! Hoppas Tyra klarar av det...

Här är mannen ni ska akta er för!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0