Falsksanning är alldeles för snabb i fingrarna igen...

De som läser skvallerbloggen falsksanning kan veta att den personen kan vara lite för snabb i fingrarna ibland, tanke på igår om Kissies skor, och idag om Tyras webshop... Tyra själv svarar på det i hennes blogg http://tyras.se/, men här kommer ett utlägg vad hon säger tillbaka; 

"Jag vill skriva detta inlägg eftersom jag tycker detta är så pass intressant. Man syns mycket på skvallerbloggar där det står att jag har träffat den ena, den andra, ska designa egna kläder osv- vilket inte stämmer. Tänk på att det är HÄR ni kan läsa sanningen, det är här JAG bloggar. Sedan måste ni förstå att såna människor som skriker efter uppmärksamhet får ju den uppmärksamheten om jag skriver om det- så jag väljer att inte göra det istället- slutdiskuterat om det.

Det är intressant att läsa att folk kan skriva att någon är falsk, si eller så. Vad grundas det på? Jag har valt att gå den långa och svåra vägen och bara vara mig själv i bloggen, delvis rak och ärlig mot er och inte köra ett mantra där jag provocerar mig fram och får många läsare, som dom flesta på topplistan gjort. När bloggen blev stor fick jag dock välja bort att skriva om vissa saker pga av vissa saker- men allt jag skriver om står jag för 100% och om man står för någonting så är det äkta. Jag försöker bjuda på så mycket i bloggen, och jag vet att ni uppskattar det, sedan vad jag väljer att inte bjuda på- det ska ni faktiskt inte bry er om ;P Jag tror dom flesta är nöjda ändå, och det är jag jätteglad för. Kram till er underbara snälla läsare."

Så snälla FS kolla upp sanningen först innan du skriver det...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0