Dessie svar på tal..

Dessie verkar också titta in på skvallerbloggen falsksanning, där det stod ett fint litet inlägg om att Dessie säljer droger, just denna drog kallas Spice,men nu har Dessie svarat tillbaka och förklarat situationen ;



Läste detta nyss på skvaller bloggen http://finest.se/falsksanning. Mitt ex och hans kompis har loggat in på min facebook (eftersom dem är de ända som kan mitt lösenord där..!) och själva försökt att sälja "Spice" Jag vet mycket väl om vad Spice, men jag langar verkligen inte det;)

Jag tror att dem har försökt sälja det och har loggat in på min facebook eftersom att jag har väldigt mycket besökare där (& här också..) MEN, det jag inte fattar är varför det inte står kvar på min facebook eftersom att min status som jag skrev för 4 timmar sen står fortfarande kvar (!?) MEN, det är alltså inte jag som har skrivit det där och som ni säkert vet så skriver jag ALDRIG något privat på facebook eftersom att jag MYCKET VÄL VET om att skvallerbloggarna faktiskt existerar. Desutom så var jag i stan då också;) Ville bara göra det klart för er..! ;)




Ttyl my biatcheez...=)


Kommentarer
Postat av: marre

ork4 en till skvallerblogg, grattis du gör de kändare och de får för sig att de är a kändisar, bra jobbat.

2010-04-25 @ 01:05:20
URL: http://marrecares.blogg.se/
Postat av: Tanya

Ännu en skvallerblogg??

2010-04-25 @ 02:06:43
URL: http://tanii.blogg.se/
Postat av: D

hahahaha

2010-04-25 @ 12:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0