De som går in på falsksanning...

Kan idag se att hon har skrivit ett inlägg om Alex lilla betrayal till Dessie om Musikvideon! Som ni ser skrev jag om detta mkt tidigare, och det är jag som egentligen har gett informationen till henne, men hon har länkat en helt annan person!
Varför? Jo för att Eccere vill inte uppge sitt eget bloggnamn, jag vill bli " stor" på mitt egna sätt utan att skaffa länkningar på de stora bloggarna!
Jag vill att mina läsare ska förstå att det jag säger här är sanningen, så nära sanningen man kan komma, och när jag har byggt upp den tilliten så kan jag tänka mig.. Om jag nu någonsin kommer behöva det=)
Som jag har sagt innan, platsar det på falsksanning, platsar det hos mig, eller hur ;)?



 mina fötter Denny ;)

Ttyl My Biatcheez=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0