Blondinbellas tonårskris?

Inga säkra uppgifter utan uppgifter från folk som har känt henne i tonåren innan hon var känd skriver detta om Blondinbella!!


"Blondinbella har rökt weed.

Ljuger inte om detta, då jag stått henne nära en gång i tiden då hon inte var lika känd, hon rökte hemma hos min kompis och har även hört henne fråga om hon kan få göra det igen.
Ni själva väljer om ni vill tro mig eller inte"




"Skoja inte, jag var där. Hon har antagligen ett extremt lågt IQ, att hon skulle vara intelligent som bloggen faktiskt kan ge sken av på senare dagar är totalt BÅG. Hennes betyg från gymnasiet är lögn, de var mycket sämre, flera IGn pga att hon inte var där. Hon förlorade oskulden vid fjorton års ålder inne på en toalett på nån klubbfest med en person över arton. Värdighet i ett nötskal. Har mycket mer, men väljer att hålla det för mig själv."


Vill bara understryka att detta är inte mina kommentarer... https://www.flashback.org/t603996p282





Ttyl my biatcheez =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0