Amir mot den Blonda transan fortsätter....

Bloggbråkandet tar aldrig slut verkar det som, Amir är inte bara beskylld en gång utan två gånger av att kopiera av den blonda transan! Och nu är Martin ( som han heter i sitt vanliga liv), trött på det och har gått ut med ett inlägg på hans blogg där han skriver ;





"Åh jag blir galen på den där jävla fettobögen amir.

1. Han kopierar 2 av mina inlägg
2. Han står inte för det och hittar på värsta mytarhistorien
3. Han hänger ut mig?! Jag har inte ens gjort något?!
4. Falsksanning som BEVISAR sanningen, blir dissad.

Vafan det finns ju tillochmed bevis på att det där jävla fettot (ursäkta utrycket men jag är så jävla förbannad just nu) har kopierat från mig och så ska jag få massa skit som inte ens har gjort något? Och falsksanning får massa skit som bevisar att det är han som har kopierat de där två inläggen och inte jag?

Hur fan ska jag kunna kopiera inlägg av honom och sen ändra tiden? ALLA vet att man inte kan ändra tid på blogg.se som jag bloggar för? Bara det är ju ett stort jävla bevis, sen är det bara att kolla på inläggen och på tiderna?

Fyfan det är så jävla uppenbart att du kopierat av mig, men för i helvete du kan väl bara stå för det jävla äckel?!"

                                                                    Dags att kalla det kopieringsbloggen.com istället eller vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Haha, ja jisses... Dem två..

2010-04-22 @ 00:41:07
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0